niedziela, 19 kwietnia 2015

The begining.

Nowa ja , nowy blog!
Nowe decyzje.
Powinnam zacząć od tego po co i o czym ;-)
A więc ...

Każdy ma taki moment,że chce coś zmienić w swoim życiu. Są to wybory mniejszej lub większej wagi. Ja z moim szczególnym upodobaniem do zmian robię to bardzo często (nowy pokój od roku został przemeblowany ostatnio co najmniej po raz trzeci).
Zmiany mogą dotyczyć również koloru włosów, całej garderoby lub tylko spodni, zerwania ze swoim obecnym chłopakiem, wyjazdu za granicę, rzucenia studiów (nie daj boże!, choć sama się nad tym zastanawiam), zrobienia tatuażu lub o wiele bardziej szalonych rzeczy, których wybaczcie nie będę tutaj wymieniać, bo post nie jest o tym.
Lub po prostu zmiany koloru dalszej części zdania w poście na blogu "All about it!" -jak ja to zrobiłam, to też jest zmiana :) no dobra, kaprys!
 

 No cóż, może po prostu instagram mi nie wystarcza.
Albo jestem nieśmiała i potrafię tylko tutaj o wszystkim i o sobie.
Albo jestem rozgadana, nikt mnie już nie chce słuchać, blog to moja ostatnia deska ratunku ... a może nawet i nie, bo wcześniej się skończyły.

To prawda i kłamstwo po części.
Nie potrafię siebie określić.
Jak to studentka pierwszego roku, świat mi się zawalił, moja przyszła praca może nie przypominać tej z serialu "Prawo Agaty", gdyż mogę jej wcale nie mieć mimo aplikacji za 20 tysi.
Ironia losu czyż nie?
Po co się martwić , skoro i tak nie chciałabym w taki sposób zarabiać pieniędzy ...

O CZYM?
Nie mogę się powstrzymać, to pierwszy post ale chcę napisać o wszystkim, chcę żebyście mnie poznali i polubili.
Może ja siebie wtedy również polubię.

Wszelkie inspirujące mnie rzeczy znajdziecie tutaj, będę Waszą powierniczką, przyjaciółką, "dyktatorką smaku".
Wiecie skąd ten cytat? :-)

Korzystajcie z tego co tu udostępniam.
Piszcie na maila  o Waszych problemach, pomogę, zapewniam wszelką anonimowość..
Będziemy rozmawiać .
Ja też chcę Was lepiej poznać.


Na koniec pozdrawiam Was moje misie !

                                                                                                  Wasza Misia.





 E-mail: edytawlazlo@onet.eu

6 komentarzy:

  1. każdy ma monet zmiany w życiu :)
    blog na pewno będzie super :)
    a ty jesteś bardzo sympatyczną osóbką ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog♥ Na pewno twój blog świetny i będziesz miała dużo wyświetleń ♥ pozdrawiam ciepło http://nastolatkiswiat1.blogspot.com zapraszam ♥ zrób sobie jeszcze obserwację ♥ będę tu często zaglądać ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia w dalszym blogowaniu ja też właśnie zaczynam ;)
    Życzę ci wszystkiego co dobre dla blogerki ^^
    http://natalii-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu ! Fajnie zaczęłaś ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zmiany są nam bardzo potrzebne . Powodzenia :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)) Blog zaczyna się świetnie ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń